Fotboll

KSK ännu utan poäng

Uppdaterad 28 maj, 2018 21:46 · Publicerad 28 maj, 2018 21:09

Det blev förlust igen för Klevshults SK som på hemmaplan mötte Månsarps IF.

– Jag tror det blev 1–5 eller 1–6, säger tränaren Niklas Hellund.

Matchen slutade 1–5 och Klevshult får vänta på första segern eller poängen.

– Vi har lite oflyt, det vill sig inte, men vi höll emot i en halvlek.

Månsarp gjorde 0–1 i slutet av första halvlek. 0–2 kom sedan i början av andra och 0–3 följde en stund senare.

– Sedan reducerade vi till 1–3, men direkt därefter kom 1–4, suckade Hellund.

Jonathan Gunnarsson gjorde KSK:s mål och beröm får Martin Maurer och Alexander Pettersson.

– Det har varit tätt med matcher ett tag, men nu får vi lite mer tid.

Det kan vara rätta medicinen för Klevshults SK.

Skriv en kommentar

Genom att skicka kommentaren godkänner du vår GDPR-policy för kommentarer.