Nyheter

Inbrottslarm väckte ägare

Publicerad 8 februari, 2022 07:30

En Dannäsbo tackar och bockar i dag för den digitala teknikens utveckling.

Strax innan fyra-tiden i morse vaknade en Dannäsbo av ett inbrottslarm. Det visade sig att några personer hade stulit en fyrhjuling från ägaren. Polisen kunde senare under natten lokalisera fordonet ute i ett skogsområde. Inga gärningsmän fanns då kvar på plats.

Källa: Polisen.se

Skriv en kommentar

Genom att skicka kommentaren godkänner du vår GDPR-policy för kommentarer.