Sport

SIS föll mot jumbon

Uppdaterad 6 december, 2016 23:23 · Publicerad 22 juni, 2016 00:00

Skillingaryds damer blandar insatserna.

Poäng mot topplag senast, men i kväll förlust mot jumbolaget.

SIS gästade Lommaryds IF, ett lag som inte tagit någon poäng och på åtta matcher inte gjort ett enda mål.

Det fick SIS-tjejerna ”äta upp”. Lommaryd vann med 2–0. Båda målen gjordes i första halvlek. 1–0 direkt från hörnflaggan i 34:e minuten och tvåan gjorde Lommaryd ett par minuter före paus.

Skriv en kommentar

Genom att skicka kommentaren godkänner du vår GDPR-policy för kommentarer.