Vid lunchtid fick SOS larm om utsläpp av drivmedel i norrgående riktning på E4:an utanför Värnamo.
Nyheter
Motorhaveri på E4:an

Anledningen till läckaget är ett motorhaveri, vilket har medfört att olja har läckt ut på motorvägen.
– Vi är på platsen. Fordonet har körts in på vägrenen och en bärgare är beställd, meddelar en ledningsoperatör på SOS Alarm vid 13-tiden.



