Nyheter

Stökig man på sjukhuset

Publicerad 9 augusti, 2025 09:27

Strax innan midnatt kallades polisen till Värnamo sjukhus.

– Det var en stökig person på akutmottagningen där två väktare fick ingripa. Vi blev tillkallade till platsen och mannen fick följa med oss enligt LOB och han misstänks också för hot mot tjänsteman, berättar Martina Gradian, polisens presstalesperson.

Skriv en kommentar

Genom att skicka kommentaren godkänner du vår GDPR-policy för kommentarer.