I Uppståndelsekapellet, Värnamo, hölls i fredags begravningsgudstjänst för Margareta Lind, Värnamo.
Officiant var kyrkoherde Pär-Magnus Möller. Kantor var Jakob Törefors som inledningsvis spelade "Largo" och som avslutning "Dagen är nära". På piano framförde även Jakob Törefors "Himlen är oskyldigt blå". Gemensamt sjöngs psalmerna "Blott en dag ett ögonblick i sänder", "En vänlig grönskas rika dräkt" och "I denna ljuva sommartid".
Under musik togs ett sista tack och farväl av sönerna Mats-Olov och Thomas med familjer samt grannar och vänner.



