Jobb

Sales Assistans till Optiware

Jobb Optiware har ett ledigt jobb i  Jönköping

OPTIWARE har utvecklat och levererat system för effektivt utnyttjande av industrianläggningar i mer än 25 år. Baserat på omfattande erfarenhet och utveckling i nära samarbete med våra kunder, har API PRO Underhållssystem och AXXOS OEE ett starkt fokus på effektivitet och tillförlitlighet för att våra kunder ska få ut det mesta av sin investering i produktionsutrustning. Med våra systemlösningar och erfarenheter stöder vi våra kunder i övergången till Industri 4.0.

Optiware har huvudkontor i Köpenhamn. Företagskoncernen har mer än 1 000 kunder på en global marknad och lokala kontor i 10 länder. I Sverige finns vi i Göteborg, Jönköping, Karlstad, Strängnäs och Skellefteå.

Med tydliga ambitioner om fortsatta framgångar på marknaden och global tillväxt förstärker nu OPTIWARE säljteamet med en Sales Assistant som vill vara med på en spännande utvecklingsresa.

Tjänsten innebär ett utvecklande och internationellt arbete hos ett företag som skapar värden och ökar  kundernas konkurrenskraft.

Sales Assistant ingår i säljavdelningen och det huvudsakliga uppdraget är att avlasta och supporta säljarna och därmed bidra till en effektiv säljorganisation med stort kundfokus. Du fördelar din tid mellan ”Global team” och Local team” och du arbetar mest med produkten OEE.

Du erbjuds ett varierat och självständigt jobb där du främst arbetar med:

  • Mötesbokningar.
  • Uppdatera CRM
  • Offertarbete
  • Reseplanering, såsom bokningar av hotell, flyg, hyrbilar.
  • Planera, delta i och efterarbeta kundevent.
  • Kundsupport via telefon.
  • Administration och ekonomiska frågor som berör säljavdelningen.
  • Support till säljavdelning och övrig organisation.

Personliga egenskaper är viktigast i denna tjänst. Vi vill att du är kommunikativ, kundorienterad och att du snabbt kan anpassa ditt agerande utifrån omständigheter. Service är en självklarhet för dig och du är skicklig på att planera och strukturera ditt arbete.

Jobbet har en tydlig internationell karaktär och förutsätter att du hanterar svenska, engelska och gärna ytterligare något språk med lätthet i tal och skrift. Administrativ kompetens och hög datormognad är andra viktiga kompetenser. Har du dessutom ett visst intresse för teknik och förbättringsarbete så blir jobbet än roligare.

Placeringsort: Jönköping

Information: Rekryteringen utförs i samarbete med Codeq. Välkommen att ställa frågor om tjänsten till rekryteringskonsult Christer Johansson, 0393-779995 alt Carolina Sanderberg, 0370 – 123 00.

Ansökan: Din ansökan önskar vi omgående då vi tillämpar ett löpande urval, dock senast 2018.08.13. Registrera din ansökan under rubricerad tjänst på www.codeq.se 

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *