Kommunen sålde Packebo

Publicerad 13 april, 2018 11:38

I Packebo, öster om Klevshult, har kommunen ägt en fastighet. Den är nu såld.

Det blev ett extraärende när kommunstyrelsen hade sammanträde förra veckan.

– Vi accepterade budet och det blir nu nya ägare till fastigheten, säger Gert Jonsson (M) kommunstyrelsens ordförande. 

Skriv en kommentar

Genom att skicka kommentaren godkänner du vår GDPR-policy för kommentarer.