I Packebo, öster om Klevshult, har kommunen ägt en fastighet. Den är nu såld.
Kommunen sålde Packebo
Det blev ett extraärende när kommunstyrelsen hade sammanträde förra veckan.
– Vi accepterade budet och det blir nu nya ägare till fastigheten, säger Gert Jonsson (M) kommunstyrelsens ordförande.













