Fler i Jönköpings län missnöjda än nöjda med järnvägen
Nästan hälften av invånarna i Jönköpings län, 49 procent, tycker att järnvägen fungerar ganska eller mycket dåligt. Samtidigt anser 44 procent att den fungerar mycket eller ganska bra. Det visar siffror från Demoskop som tagits fram på uppdrag av Transportföretagen.