Nyheter

Larm om brand i husvagn

Uppdaterad 23 juni, 2026 13:21 · Publicerad 23 juni, 2026 13:17

SOS fick strax efter klockan 13 larm om en brand i fordon med husvagn.

– Larmet gällde en husvagn som hade brunnit och det var överhettade bromsklossar. Man hade själva släckt det innan räddningstjänsten anlänt. Ingen personskada, berättar ledningsoperatör vid SOS klockan 13.18.

Arkivbild Sara Mejving

Skriv en kommentar

Genom att skicka kommentaren godkänner du vår GDPR-policy för kommentarer.