SOS fick strax efter klockan 13 larm om en brand i fordon med husvagn.
Nyheter
Larm om brand i husvagn
– Larmet gällde en husvagn som hade brunnit och det var överhettade bromsklossar. Man hade själva släckt det innan räddningstjänsten anlänt. Ingen personskada, berättar ledningsoperatör vid SOS klockan 13.18.





