Fotboll

Förlust för Dannäs/Hånger

Uppdaterad 28 juni, 2018 21:25 · Publicerad 28 juni, 2018 20:54

Dannäs/Hånger förlorade bortamatchen mot Swebih från Hillerstorp med 1–4.

D/H-tränaren Jonas Blomberg var oerhört besviken över kanske inte förlusten så mycket utan att man spelade så dåligt. Man ställde för övrigt upp med ett mycket reservbetonat lag.
Vi fick ringa in folk som knappast tränat något på grund av skador och resor, säger Jonas.

Swebih hade mer vilja och vann rättvist.

Gästernas mål gjordes av Jonas ”Bysse” Bystedt..

– Inge får godkänt och uppehåller som kommer nu även välbehövligt. Trots förlusten ligger vi ju ändå ganska bra till, avrundar tränaren.

Nu har Dannäs/Hånger ett uppehåll till 7 augusti då man möter Långaryd på hemmaplan.

Skriv en kommentar

Genom att skicka kommentaren godkänner du vår GDPR-policy för kommentarer.