Fotboll

V-Södra ute ur cupspelet

Publicerad 19 juli, 2018 12:03

Värnamo Södra får nu tacaa för sig i Gothia Cup i Göteborg.

– Vi förlorade med 0–4 och åker ur Gothia Cup mot ett duktigt Stångebro United 1. Prestationsmässigt nådde vi inte upp till den nivån vi behövde ha i denna match och Stångebro vann fullt rättvist, säger David Issal i V-Södra. – Sammanfattningen av Gothia är att vi är väldigt nöjda över killarnas prestation och att åka hit med ett breddlag och spela den fotbollen vi stundtals spelar är fantastisk. Vi säger helt klart på återseende till Gothia och tackar alla föräldrar och er hemma som stöttat oss, avrundar ledare för de 14-åriga killarna.
V-Södra spelade i Gothia cup.

Skriv en kommentar

Genom att skicka kommentaren godkänner du vår GDPR-policy för kommentarer.