Ishockey

SIS kom trea i cup

Publicerad 1 april, 2017 22:08

Skillingaryds IS U12 i ishockey kom i dag trea i en cup i Borås.

Laget vann sin grupp med fem poäng, samma som tvåan Falkenberg som man spelade 3–3 mot.

I semifinalen blev det förlust för SIS med 2–8 över Borås som senare också vann finalen över Ulricehamn.

I bronsmatchen ställdes SIS mot Falkenberg och nu blev det allt annat än jämnt, 10–0 till SIS.

Kommentarer