Begravning Till minne

Margareta Lind, Värnamo

Publicerad 26 juni, 2026 12:20
Margareta Lind, Värnamo

Mer information

I Uppståndelsekapellet, Värnamo, hölls i fredags begravningsgudstjänst för Margareta Lind, Värnamo.

Officiant var kyrkoherde Pär-Magnus Möller. Kantor var Jakob Törefors som inledningsvis spelade "Largo" och som avslutning "Dagen är nära". På piano framförde även Jakob Törefors "Himlen är oskyldigt blå". Gemensamt sjöngs psalmerna "Blott en dag ett ögonblick i sänder", "En vänlig grönskas rika dräkt" och "I denna ljuva sommartid".

Under musik togs ett sista tack och farväl av sönerna Mats-Olov och Thomas med familjer samt grannar och vänner.

Skriv en kommentar

Genom att skicka kommentaren godkänner du vår GDPR-policy för kommentarer.