En bilist som kom körandes på riksväg 27 Forsheda, strax efter 18.30-tiden ikväll, ringde till polisen då man möjligtvis sett två hästar eller två älgar befinna sig på vägen. Polisoperatören fick kontakt med närliggande gård och, uppenbarligen, var det hästar som var lösa och ägaren hämtade hem dessa.
Nyheter
Älgar var hästar på 27:an





