Nyheter

Man till sjukhus efter misshandel

Publicerad 24 februari, 2024 10:06

Två män ska under natten ha hamnat i luven på varandra i anslutning till ett nöjesställe i Värnamo. En av personerna fick senare uppsöka sjukhus för omplåstring. Den andre omhändertogs för fylleri av polisen.

En person misstänks nu för misshandel och det rör sig om en man i 30-årsåldern som dessutom omhändertogs enligt LOB. Den andre mannen som är i 20-årsåldern fick uppsöka sjukhus, men skadorna ska inte ha varit allvarliga.

Genreild. Foto: David Alin

Skriv en kommentar

Genom att skicka kommentaren godkänner du vår GDPR-policy för kommentarer.