"Nu är vi redo att ta hem guldet!"
Värnamogrundad firma nominerad till Årets Byrå – för tredje året i rad

Bakom utmärkelsen står analysföretaget Regi Research & Strategi, som varje år genomför en omfattande studie med närmare 1 800 kommunikationsköpare. Resultaten baseras på kundernas utvärdering av 197 byråer inom 15 olika kriterier – från kreativitet och strategi till leveranssäkerhet och affärsnytta.
– Att rankas som en av Sveriges bästa byråer är en fantastisk bekräftelse på vårt teams hårda arbete och de starka partnerskap vi byggt med våra kunder, säger Rickard Frysztak, Team Lead på Social Zense.
Social Zense har nominerats i kategorin Performance Marketing som en av landets fem högst presterande byråer – och efter förra årets placering är förväntningarna höga.
– Vi är otroligt stolta över att vara nominerade för tredje året i rad. 2024 års andraplats var en milstolpe, men den gav oss också en hunger att fortsätta utvecklas, berättar Värnamo-bördige Mattias Persson, vd på Social Zense.
– Vi är tacksamma för våra kunders förtroende och ser fram emot att visa vad vi går för i årets tävling. Nu är vi redo att ta hem guldet!
Vinnarna i Årets Byrå 2025 presenteras den 30 januari under en gala på Södra Teatern i Stockholm.




