Ishockey

SIS 14-åringar vann cup

Uppdaterad 13 mars, 2017 08:42 · Publicerad 11 mars, 2017 22:46

Skillingaryds IS 14-årslag har i dag vunnit en cup. Det var spel i Blueriders cup i Falköping.

SIS vann gruppspelet efter poängraden 5 3 2 0 14–9 11.

I finalen mötte man Falköping som man spelat 3–3 mot i gruppspelet. SIS vann övertygande med 4–2.

Övriga lag var Skara, Kållered och Hovås.

Kommentarer