Sport

SIS-match fick avbrytas

Uppdaterad 6 december, 2016 23:24 · Publicerad 27 oktober, 2016 00:00

Matchen Skillingaryds IS - Nässjö HC fick avbrytas efter en period på grund av en större spricka i isen.

Man ansåg att det inte gick att få isen i spelbart skick under kvällen och matchen kommer därför att spelas vid ett senare tillfälle. Nässjö ledde matchen med 4–1 när den avbröts.

Skriv en kommentar

Genom att skicka kommentaren godkänner du vår GDPR-policy för kommentarer.