Läs insändaren om nedskräpning här.
Nyheter
Frustrerad av att se nedskräpning

Blir så frustrerad av att se nedskräpningen vid Osudden och Prostsjön.
Soptunnorna är tömda och ändå ligger det massvis med skräp överallt där.
Bilden är tagen i morse.
En uppmaning till alla lata människor är att om det inte finns plats i soptunnorna, ta med skräpet och släng det hemma.
En förbannad Värnamobo som ser eländet vid Osudden och Prostsjön varenda morgon





