Nyheter

Frustrerad av att se nedskräpning

Publicerad 23 juni, 2026 10:26

Läs insändaren om nedskräpning här.

Blir så frustrerad av att se nedskräpningen vid Osudden och Prostsjön.
Soptunnorna är tömda och ändå ligger det massvis med skräp överallt där.
Bilden är tagen i morse.

En uppmaning till alla lata människor är att om det inte finns plats i soptunnorna, ta med skräpet och släng det hemma.

En förbannad Värnamobo som ser eländet vid Osudden och Prostsjön varenda morgon

Foto: Privat

Skriv en kommentar

Genom att skicka kommentaren godkänner du vår GDPR-policy för kommentarer.