Uppmaningen till markägare kommer från Räddningstjänsten.
Kontrollera era marker!
På grund av den stora brandrisken som råder så uppmanar och uppskattar Räddningstjänsterna inom Räddsam F att markägare kontrollerar sina ägor med regelbundenhet.
Vid flera tillfällen så har just markägare uppmärksammat att det har brunnit och en snabb insats har kunnat hålla ned storleken på branden.













