Två män stal oxfilé

Publicerad 5 februari, 2021 16:43

Två män har gripits för stöld av oxfilé i en butik i Jönköping.

14.37: Väktare ringde polisen om att de hade gripit två män för stöld av oxfilé i en matbutik på Asecs, Jönköping.

14.44: Polis kom till platsen och tog över kontrollen på männen, som är i 50- och 55-årsåldern. De hade stulit oxfilé till ett värde av cirka 2 700 kronor. Männen greps, misstänkta för stöld, och fördes till polisstationen för förhör. Butiken fick tillbaka det stulna köttet.

Skriv en kommentar

Genom att skicka kommentaren godkänner du vår GDPR-policy för kommentarer.