Kiosken stänger vid Hjortsjöns camping
En "slutkörd och sliten arrendator" har förmedlat på sociala medier att kiosken stänger vid badplatsen i Vaggeryd. Kultur- och fritidschefen David Norrfjärd kommenterar; – Vi vill att våra ungdomar ska ha ställen att vara på men samtidigt behöver campingverksamheten respekteras.