S-förslag att tidigarelägga sammanträden vann
I kommunfullmäktiges sammanträde under måndagskvällen lämnade Kenth Williamsson (S) ett förslag under punkten ”parlamentariska gruppen förslag inför nästkommande mandatperioden” att sammanträden i kommunfullmäktige framöver skulle börja tidigare på dagen.