Nyheter

Förskolan invigdes

Uppdaterad 30 juni, 2019 10:27 · Publicerad 29 juni, 2019 06:20

Bullerbyns förskola har varit i sina nya lokaler ett tag och i onsdags invigdes den med besökare från Trolleberget. 37 bilder visas här från invigningen

35 bilderTryck på en bild för fullskärm

Ledamöterna från barn- och utbildningsnämnden, tjänstemän, kommunalråd och kommundirektör var på plats under varma sommareftermiddagen i onsdags när Bullerbyns förskola invigdes.

Sång av barnen inledde ceremonin innan trollet och snögubben kom från Trolleberget med diverse redskap för att barnen skulle få klippa det blågula bandet.

Efter invigningen bjöds alla gäster på mellanmål.

Ett svar på “Förskolan invigdes”

Skriv en kommentar

Genom att skicka kommentaren godkänner du vår GDPR-policy för kommentarer.