Larm inkom till SOS klockan 18.41 att räddning behövs vid Skogshyltasjön, Sjöbo, utanför Vaggeryd. Texten kan komma att uppdateras när information lämnas
Nyheter
Larm om räddning vid sjö

Larm inkom till SOS klockan 18.41 att räddning behövs vid Skogshyltasjön, Sjöbo, utanför Vaggeryd. Texten kan komma att uppdateras när information lämnas

Var det någon som gick genom isen?
Jag försöker hitta vad som kan ha hänt på Qstar-macken i skillingaryd i fredags kväll. Det var en skylt de stod olycka, man fick ej köra in. Det var två stora räddningstjänstlastbilar och poliser där. Det borde ju stå någonstans.
Antagligen läckt bensin ”Skillingarydsbo”