Fotboll

Oavgjort för SIS i årets första match

Uppdaterad 18 februari, 2024 17:10 · Publicerad 18 februari, 2024 16:10

Mötte allsvenska klubbens 15-årslag

SIS-tränaren Rebecka Blomberg berättar att det var Växjö som hade mest bollinnehav i den första halvleken och att matchen var tuff och jämn.
– V i blev starkare i andra halvlek och det var vi som hade mest boll.

Årets a-lag har många nya och unga spelare som gjorde sin första seniormatch i karriären.
– Vi har mycket vi kan finlira på och det är bra att vi har många träningsmatcher innan säsongen drar igång.

Rebecka Blomberg vill plussa extra för Jenny Ideskog.

Skriv en kommentar

Genom att skicka kommentaren godkänner du vår GDPR-policy för kommentarer.