Nyheter

Körde med obältade barn – fick böter

Publicerad 7 januari, 2023 08:06

En man i 30-årsåldern har bötfällts för att ha kört med osäkrade barn i sin bil.

Pressbild.

Strax innan midnatt stoppade och kontrollerade en polispatrull ett fordon i de centrala delarna av Värnamo. Vid kontrollen visade det sig att tre barn fanns i bilen och att de satt utan säkerhetsbälte. Föraren, en man i 30-årsåldern, fick böter på platsen.

Skriv en kommentar

Genom att skicka kommentaren godkänner du vår GDPR-policy för kommentarer.