Nyheter

Motorhaveri på E4:an

Uppdaterad 4 juni, 2025 21:50 · Publicerad 4 juni, 2025 12:54

Vid lunchtid fick SOS larm om utsläpp av drivmedel i norrgående riktning på E4:an utanför Värnamo.

Genrebild: David Alin

Anledningen till läckaget är ett motorhaveri, vilket har medfört att olja har läckt ut på motorvägen.

– Vi är på platsen. Fordonet har körts in på vägrenen och en bärgare är beställd, meddelar en ledningsoperatör på SOS Alarm vid 13-tiden.

Skriv en kommentar

Genom att skicka kommentaren godkänner du vår GDPR-policy för kommentarer.