Fler kommunala fastigheter begåvas med nya miljöhus. Det står klart efter kommunfullmäktiges sammanträde.
Nyheter
Lyfter 4 miljoner för miljöhussatsning

Projektet "Miljöhus kommunens fastigheter" påbörjades 2022, efter att kommunfullmäktige fattat ett startbesked och anvisat 1 miljon kronor ur det årets investeringsbudget. För 2023 har 4 miljoner kronor avsatts för projektet i investeringsbudgeten och kommunfullmäktige beslutade på sitt senaste sammanträde att göra summan tillgänglig för teknik- och fritidsförvaltningen.




