Nyheter

Körde in i fallen stolpe

Uppdaterad 11 september, 2025 10:24 · Publicerad 11 september, 2025 09:38

Så firar SIS: "Kommer bli rejält skrammel"

Genrebild: Per Bunnstad
Anledningen till larmet var att en personbil hade kört in i en lyktstolpe som fallit över vägbanan. – Vi har inte fått in några uppgifter om att någon person kommit till skada. Fordonets skador är i nuläget okända. Vi har flyttat på stolpen och det råder inte längre någon påverkan på trafikläget, säger en ledningsoperatör på SOS Alarm.

Ett svar på “Körde in i fallen stolpe”

  1. Säger bara gör om och gör rätt. En lastbil som körde på lyktstolpen så den ramlade på bilar som stod parkerade på andra sidan gatan.

Skriv en kommentar

Genom att skicka kommentaren godkänner du vår GDPR-policy för kommentarer.