Vi i femman senareläggs

Publicerad 8 januari, 2021 07:10

De lokala tävlingarna i Vi i femman skulle ha startat den 19 januari men på grund av det allvarliga smittläget av covid-19 skjuts tävlingarna fram till tisdagen den 13 april. Tävlingarna kommer att sändas tisdagar och torsdagar klockan 17.00–18.00 i Sveriges Radio P4.

Skriv en kommentar

Genom att skicka kommentaren godkänner du vår GDPR-policy för kommentarer.