Nyheter

Lyckad distansundervisning

Uppdaterad 31 januari, 2023 16:49 · Publicerad 12 februari, 2022 08:55

Distansundervisningen för Gröndalsskolans elever föll väl ut, konstaterar barn- och utbildningsnämnden.

Distansundervisningen för Gröndalsskolans elever föll väl ut. Arkivbild: David Alin

När barn- och utbildningsnämnden strålade samman för årets första möte informerades om ordförandebeslutet angående distansundervisningen för Gröndalsskolans elever i årskurs 7 till 9 som pågick under januari månad. Nämnden konstaterade en lyckad satsning.

– Det har gått jättebra. Både elever och lärare har varit väldigt nöjda över hur det gick att ställa om, säger Maria Johansson (C), ordförande i barn- och utbildningsnämnden. 

Skriv en kommentar

Genom att skicka kommentaren godkänner du vår GDPR-policy för kommentarer.