Fotboll

WIK-lagen vidare

Uppdaterad 19 januari, 2019 20:30 · Publicerad 19 januari, 2019 18:12

Hooks IF, Klevshuits SK och Waggeryds IK har i dag spelat en cup i Vrigstad.

Det var gruppspelare och Waggeryds IK:s båda lag vann sina grupper.

Hooks IF spelade också bra men blev inte bland de två bästa tvåorna och missade därmed morgondagens slutspel.

Klevshult förlorade två av sina tre matcher och spelade oavgjort i en

Skriv en kommentar

Genom att skicka kommentaren godkänner du vår GDPR-policy för kommentarer.